Gezocht: Stukadoor

This post is intentionally in Dutch.

Zoals de titel al aangeeft: ik zoek een stukadoor. Al meer dan een jaar kijk ik uit naar de oplevering van m'n huisje en het is bijna zo ver. Op 22 mei krijg ik de sleutel en kan ik beginnen met de binnenkant. Als eerste zullen de muren van spachtelputz voorzien moeten worden. De persoon die dat voor mij zou gaan doen, die heeft alleen juist dán twee weken vakantie...

Nu is het dé tijd om mij te helpen :) Kent iemand van mijn lezers een stukadoor die voor een vriendelijk prijsje mij wil helpen? Stuur ajb een mailtje naar: ronaldl at avanade dot com.

Dank je!

3 comments:

Anonymous said...

Hallo,
Bent u nog op zoek naar een stukadoor?, wij willen het wel maken is alleen afhankelijk in welke regio het uitgevoerd dient te worden.
Gr.van de Worp stukadoors
info@vandeworp.de

Ronald Lemmen said...

Bedankt voor de melding, maar het stucwerk is al uitgevoerd.

Vriendelijke groet,

Ronald Lemmen

Mark said...

Wat een leuke blog zeg! Fijn dat jullie dit met ons delen.